איך לבחור מדרסים אורטופדיים

אם אתם זקוקים למדרסים אורטופדיים, כמו אלה המוצעים לכם על ידי ברזילי להב, תגלו שהאפשרויות הן רבות. מדרסים לרגליים ברמת גן, כמו אלה של ברזילי להב, מספקים מענה לצרכים שונים ויכולים להפחית משמעותית את הכאב או את הסימפטומים הנלווים לבעיה שממנה סובלים, הקשורה לכף הרגל. איך בוחרים אותם? מה חשוב לבדוק לפני הרכישה? הנה מדריך מקוצר שיעזור לכם לאתר את המדרסים האורטופדיים המושלמים ביותר עבורכםSaveEnregistrerEnregistrerEnregistrerEnregistreEnregistrer

התייחסות למבנה הרגל

כשמחפשים מדרסים אורטופדיים, יש לקחת בחשבון את מבנה כף הרגל. בחירה של מדרסים כאלה מזכירה מאד את בחירתן של נעליים. הרי לא תרצו לנעול נעליים שקטנות לכם במידה או נעליים גדולות מדי. הדבר נכון גם לגבי המדרס ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר במדרס אורטופדי. חשוב שהוא יהיה במידה הנכונה וגם לא רחב או צר מדי. . כזה שיאפשר לכם ללכת או לרוץ בנינוחות ומבלי להרגיש גוף זר שמפריע לכם בנעל עצמה. ניתן למצוא כיום מדרסים אורטופדיים, המיועדים לסובלים מבעיות או כאבים הקשורים  לעקב או לברכים ולג הסובלים מדורבן. יחד עם זאת, התייחסות למבנה כף הרגל כפרמטר מוביל בבחירה, היא הדרך הנכונה באיתור המדרס הנכון ביותר.

האם נגד כאב? האם נגד בלימת זעזועים?

ניתן למצוא כאמור מגוון רחב של מדרסים אורטופדיים, המספקים מענה לצרכים שונים. כדאי מאד לבחון את מאפייניו של אותו מדרס וגם למי הוא מתאים. אם אתם עוסקים בספורט, בין אם באופן חובבני ובין אם באופן מקצועי, כדאי לכם לחפש מדרס אורטופדי  בעל בולמי זעזועים אמיתיים מסיליקוןי. במקרה שלכם, מדרס מסוג כזה ישמש אתכם כבולם זעזועים בין היתר ועליו לאפשר לכם לבצע את הפעילות הספורטיבית ללא קושי. אם אתם סובלים מגמישות יתר באחת מכפות הרגליים שלכם או בשתיהן, מדרס קשיח באופן יחסי יהיה המענה הנכון עבורכם. גם אם אתם סובלים מכאבי גב, מכאבי ברכיים או משברי הליכה, מדרסים קשיחים בעוצמה בינונית עד גבוהה יעשו את העבודה מצוין. מדרסים כאלה יעזרו לכם להתמודד עם הכאב ואף יפחיתו את מידת העוצמה שלו.

ומה באשר למחיר?
ישנם מדרסים מכל מיני סוגים. ישנם כאלה הנחשבים לאיכותיים מאד בעוד שאחרים פחות. כשמחפשים מדרס אורטופדי כדאי לערוך סקר שוק ולבדוק מספר אפשרויות שונות. יש לקחת בחשבון שאיכות היא פרמטר חשוב מאד שאסור להתפשר עליו והמחיר לא אמור להיות הפרמטר המוביל ברשימת הפרמטרים שיש לבדוק לפני שרוכשים את המדרס., השיקול החשוב ביותר הוא מקצועיות המכון- חפשו תמיד תעודת הכרת מעמד של משרד הבריאות המעידה על מקצועיות המקום. יחד עם זאת הוא שיקול חשוב, שכדאי להתייחס גם אליו. ניתן היום למצוא מדרסים במחירים זולים באופן יחסי שנחשבים לטובים וכאלה המתאימים לסובלים מבעיות בכף הרגל. בכל מקרה, אם אתם מחפשים מדרסים לרגליים ברמת גן, התייעצו עם המומחים בתחום ובקשו מהם המלצות למדרסים טובים.

בואו לפתור את הבעיה עם מכון אורתופדי ברזילי-להב!

השאירו תגובה